Výběrové řízení na pozici ZÁSTUPCE/ZÁSTUPKYNĚ ŘEDITELKY ŠKOLY

Ředitelka Základní školy Třemošná, příspěvková organizace, okres Plzeň-sever, Americká 146, 330 11 Třemošná
vyhlašuje výběrové řízení na pozici
ZÁSTUPCE / ZÁSTUPKYNĚ ŘEDITELKY ŠKOLY


  • Odpovídající vzdělání dle zákona 563/2004 Sb., o pedagogických pracovnících a o změně některých zákonů, v platném znění.

  • občanská a morální bezúhonnost,
  • ochota se dále vzdělávat,
  • organizační schopnosti a koncepční myšlení,
  • dobrá znalost práce na PC,
  • výborné komunikační schopnosti,
  • samostatnost, spolehlivost,
  • schopnost týmové spolupráce.

  • příjemné pracovní prostředí,
  • nenárokové složky platu dle skutečně odvedené práce,
  • možnost dalšího vzdělávání,
  • čerpání z FKSP : penzijní připojištění, školní stravování.

Přihlášky včetně životopisu zasílejte na reditelna@zstremosna.cz nejdéle do: 15. 4. 2025.

Předpokládaný nástup: 1. 8. 2025.

Vybraní uchazeči budou pozváni k ústnímu pohovoru.


  • přímá pedagogická činnost v týdenním rozsahu dle nařízení vlády č. 75/2005 Sb.,
  • řízení zaměstnanců školy, kontrola výchovně-vzdělávacího procesu,
  • vedení matriky celé školy v ŠOL/ aktualizace údajů/ žáci + zaměstnanci,
  • přidělení úvazků, tříd, učeben,
  • přidělení dohledů o přestávkách, polední pauze, pohotovostí,
  • sestavení rozvrhu/ založení nového školního roku do ŠOL,
  • suplování hodin + dohledy v ŠOL,
  • označení přespočetných hodin v ŠOL,
  • aktuální změny v ŠOL/ příchozí a odcházející žáci / školní akce/ prázdniny, organizace a zajištění plavání,
  • kontrola ETK,
  • sestavení a odesílání výkazů,
  • objednávání tiskopisů vysvědčení a tisk vysvědčení,
  • odeslání katalogových listů při přestupu žáků do nové školy + vyžádání KL ze školy při přestupu žáka, archivace katalogových listů,
  • evidence doplnění klasifikace, administrace – založení protokolů, tisk, podpisy, opětovný tisk výpisů či vysvědčení pro žáky,
  • organizace opravných a komisionálních zkoušek,
  • evidence podkladů pro výplaty, DPN, OČR, suplované hodiny, vyhodnocení požadavků na odměny,
  • personální agenda, zakládání spisu, nové smlouvy DPP,
  • sumarizace podkladů pro Výroční zprávu,
  • předávání podkladů o počtu žáků v novém školním roce za účelem nákupu učebnic a pomůcek,
  • zpracování přehledu DVPP.

V Třemošné dne 3. března 2025

Mgr. et Mgr. Kateřina Švugerová, DiS.
ředitelka školy